Populaarsed postitused

kolmapäev, 1. aprill 2015

Minu imeline Tai - eelkõige toidust!

Oeh.. Ma olen küll olnud tagasi Eestis juba üle poole nädala, kuid siiani ei ole suutnud ma kirja panna ega kuskilt otsast alustada oma jutukest imelisest Tai reisist. Loodan, et Teid kallid Maitsetepesa fännid ikka huvitab lisaks retseptidele ka vaheludeks lugeda reisijuttu ning muidugi lisan palju pilte järgnevalt ja üle ega ümber ei saa söögist - süüa sai palju ja korralikult! :) Ma ei hakka nii palju nüüd ka vahutama ja loodan, et pildid annavad juba edasi rohkem kui tuhat sõna!;)


Nii me neljakesi selle reisi ette võtsime! Pildil on reisi seltskond ning imeline ja minu lemmik saar reisist - Maya Bay!

Kõigepealt tahangi mainida ära, et palju loeb seltskonnast, kellega reisida, et see tuleks lõbus, seiklusterohke ning vägev! Meil vedas, et nii see kõik ka välja kujunes:)

Juba esimesel päeval, kui maandusime Phuketisse ning sõitsime Patongi poole, kus ööbisime ka esimese öö, oli selge, et olen sattunud paradiisi või siis sellele väga ligilähedasse kohta! Ma ei oskagi neid tundeid kirjeldada, kuna olen sooja armastav inimene, juba minu sünd Juuni kuus näitab, et olen päikesega suur sõber! Seetõttu olin kohe omale meeldivas kliimas ja väga-väga rahul!

Tahan ära mainida, et esimene nädal reisist me käisime palju söömas restoranides, mis olid väga-väga ilusad ja uhked kohad, kuid reisi teine nädal möödus meil odavamalt süües, kuid ma ei ütleks et halvemini, vaid just vastupidi! Super avastused on just sinule väga lähedal, tänavatel väiksed kohalikud kohvikud ning püstjalabaarid (sellised mootorratta peale ehitatud söögiletid ja putkad). Nendest sai tõelisi maitseelamusi, millest tunnen juba palju puudust!


Krõbedad banaanid, minu vaieldamatu lemmik snäkk sellest reisist! Neid snäkke saime Katal, teises linnas, kus ööbisime oma 2 nädalat. Neid saime 1 minuti kaugusel meie hotellist ning olid igapäevaselt hambus! :P


Maisitõrvikud! Kui lihtne see tundub, aga kui matsev see on!! Nii mõnus närida maisi, mis on grillitud ja üle soolatud! Halb külg selle juures on, et peale maisitõrviku söömist on hambad ja hambavahed täis musti tükke, millest just kergelt ei vabane, seega oli raskusi puhta särava naeratusega:D




Imelise vaatega The Secret Cliff restoran Karonis. Tõsiselt suur nauding oli süüa maitsvat rooga sellise vaatega restoranis!

Seal ma nautisin sellist taipärast sööki:



Tahaks mainida, et see söök oli SUPER! Ja veel seda, et Tai köök on üldse väga valgurohke, kus on palju kasutuses muna ning mereande. Paljud söögid on ka vürtsised, kuid mina eelistasin pigem mitte vürtsist toitu.. :)



Sellise imeilusa koha leidsime Paradise Beach´i juurest ning jah - see on nagu postkaardilt!!



Ilusaid vaateid jagus silmale väääääga-väga palju! Kõige kurvem või siis ka parem asi selle juures on, et piltidega ei anna pooltki seda edasi, mida nägi silm reaalselt! Sellepärast peab ikka ise kohale minema ja nägema neid võrratuid vaateid ja nautima sealses maalilises looduses olemist! 








Minu vaieldamatuks lemmikuks oli just see ülalolev nuudlisupp, mis oli kergelt spicy, aga see maitse... mmmm kirjeldamatu!! Riisinuudlite ning kanaga supp, millele andis kindlasti oma meki taipärased maitseained, ürdid, õlid/kastmed ning idud. Jään sellist suppi küll taga igatsema.. 

... Muidugi hakkan ma katsetama ja äkki kunagi õnnestub mul teha ligilähedane supp :P





Väga populaarne oli selline ananassi sees olev salat. Nimetuseks oli Hawai salat. Muidugi see serveering on väga äge ja tõesti ananass andis pool selle salati maitsest, kuid antud söök ei kuulu kohe kindlasti lemmikute hulka!




Nii armas riisimõmm! Paljude roogade juurde sai eraldi kaasa keedetud riisi ja ühes restoranis tehti selline nunnukas :)




Imelises Kata rannas!






Sellised söögid olid igapäevased kõhtu täitma! Grillitud kaheksajalad, grillitud krabi, juustu-kana rullid ning nuudliroog! Ülimalt hea maitseelamus!








Minu üks lemmikumaid tai roogadest - Pad Thai. Seda sai seal tellida kas kana, mereandide või lihaga. Eelistasin alati mereandidega, kuid kanaga oli ka väga-väga maitsev :)








Tom Kha! Kui hea saab üks supp olla! Lihtsalt võrratu! Seda katsetan kindlasti ka kodus :)




Olin ühel ilusal päeval Phi Phi saarel :)




Külastasime erinevaid saari ning olen õnnelik, et seda tegime! Paljud küll ei soovitanud kasutada neid turistidele mõeldud tuure väikeste laevadega ja suurtega, et on kohutavalt jube sõita tund aega ühele saarle, et parem on minna lennukiga.. Siinkohal vaidlen täiesti vastu! Ma nautisin just seda aega, kui olin laeval, juuksed tuulest viidud, vaatamas merd ning sealseid kaljusid ning erinevaid saari, kust mööda me sõitsime! Ma olen ülimalt rahul, et käisime kahel sellisel väljasõidul ja nägime põhilisemad saared ära nagu Maya Bay, Phi Phi, James Bond Island, Monkey Island jne.

Minu üks elavamaid päevi oli Phuketil elevandisafari. Tõeline õnn oli oma kallimaga olla elevandil kõrgel üleval ning näha sellist vaadet kalju servalt, nagu meie silmad nägid! Hiljem veel lugesime, et elevant on õnnesümboliks ning soetasime ka talismanid elevandi luust.



Kuna ma ei pea reisiblogi, siis ma pikemalt ei peatukski kõige juures, loodan, et sain peamise toidu info edasi anda, sest see reis oli ÜLIVÕRDES super ning soovitan kõigil, kes on samasugused toiduarmastajad nagu mina, minna ja proovida sealset toidukultuuri, sest need maitsed viivad keele alla.. on aeg hakata katsetama ka endal :)


  Lõpetuseks üks armas ahvike, kellele sain saia anda :P


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar