Populaarsed postitused

neljapäev, 23. aprill 2015

Sufleeomlett banaani ja mandlitega

Sain inspiratsiooni kevadisest Jamie Oliveri ajakirjast, kus on samalaadne sufleeomlett, küll natuke keerukamalt ja mõne teise toiduainega, kuid mina kohandasin selle enda jaoks ning loodetavasti ka Teie jaoks lihtsamaks ja võib-olla käepärasemaks! Mulle tohutult meeldib lugeda kokandusajakirju ning alati kui ma seda teen valdab mind heaolu tunne - see mida ma teen ehk valmistan erinevaid sööke, seda ma tõesti naudin! Väga palju inspiratsiooni ja uusi nippe saab just kokaraamatutest ning ajakirjadest, millest mina olengi tegelikult õppinud, sest koolis ma kokaks ega kondiitriks õppinud pole!
Mina olen harjunud omletti sööma küll alati soolasena, kuid selline sufleeomlett on lihtsalt uskumatult hea ning kui sinna sobitasin veel oma lemmik puuvilja - banaani, siis on see minu uus vaieldamatu lemmik!

Maitseid Kõigile


Vaja läheb ühele inimesele sufleeomleti valmistamiseks:
  •  2 muna (valge ja kollane eraldatud)
  • 1 banaan
  • pool spl vanillisuhkrut või vanillipastat
  • 1 tl võid
  • tuhksuhkrut
  • purustatud mandleid või näiteks hakitud sarapuupähkleid
  • soovi korral maapähklivõid

Valmistamine:

Eralda munavalged ja kollased. Munakollased klopi vanillisuhkruga ja umbes 2 spl veega paksuks vahuks (kui tahad magusamat omletti, võid veel lisada suhkrut). Munavalged klopi teises kausis tugevaks vahuks ja seejärel lisa metallist lusika abil munakollasesegu hulka. Sulata või pannil nii, et kogu panni pind oleks sulavõiga kaetud ning vala munasegu pannile ja küpseta keskmisel kuumusel kuni omlett on tahke ja alt kuldpruun. Lükka omlett spaatli abil panni küljest lahti ja tee üle keskkoha väike süvend ning keera hoolikalt üks omleti pool teisele peale. Tõsta taldrikule ja lisa koheselt kuuma omleti vahele tükeldatud banaanid, seda võib ka pannil teha, kes soovib. Raputa peale tuhksuhkrut ja purustatud mandleid või pähkleid ning serveeri soojalt! 

Ps! Mina panin veel enne banaanide lisamist omleti vahele natukene maapähklivõid ja seejärel banaaniviilud, väga hea maitse annab juurde! Samuti võib kasutada mett omleti vahele määrimiseks!

Maitseid Kõigile
 
Maitseid Kõigile


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar