Populaarsed postitused

kolmapäev, 8. aprill 2015

Mango Lassi

Kuna bikiinihooaeg läheneb, tuleb mõelda üha rohkem tervislikule toitumisele, kuna see mida me sööme, sellised me ka oleme! Hea küll, tuleb tõdeda, et üdini tervislik olema ei pea ja igat kalorit jälgima ei pea ja mina pole seda elus teinud (ühtegi dieeti ega muud toitumiskava jälginud ma pole). Selle eest olen vaadanud mida ma söön, et see oleks täisväärtuslik ning annaks mulle vajalikke toitaineid, sellegi poolest tahan, et toit oleks maitsev! Siin ongi üks kindlasti selle kevade suur lemmik retsept Teile kõigile proovimiseks, mis toob päikese lauale ka kõige vihmasemal päeval! :) Minu versioon Mango-Lassist on tervislikum ning sobib kõigile dieetitajatele suurepäraselt! Tervislik saab ka hästi maitseda! Olen vist hakanud seda lauset juba kordama, äkki leidsin omale moto?! :))

Maitseid Kõigile
Tervisliku lassi jaoks läheb vaja:
  •  1 küps mango
  • 250 ml maitsestamata jogurtit või mõnda muud naturaalset jogurtit
  • 125 ml värsket apelsinimahla
  • pool tl riivitud ingverit (värske ingverijuur)
  • 1 tl chia seemneid
  • 1 tl õietolmu (ei pea panema, aga soovitan)
  • pool tl kurkumi
  • peotäis jääkuubikuid

Valmistamine:

Lisa kõik koostisained blenderisse ning blenderda kuni lassi on mõnus kreemjas. 

PS! Kes soovib natuke magusamat, võib lisada pool tl vanillisuhkrut või vanilli pastat. Samuti võib lisada ühe väiksema banaani, mis võib olla eelnevalt sügavkülmas ( mina lisan näiteks:P ).



Natukene õietolmust, miks on kasulik ja miks seda kasutan, saab lugeda SIIT.


Maitseid Kõigile
Maitseid Kõigile


 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar